loading...

توانِ عاشقی

بازدید : 6
چهارشنبه 14 دی 1401 زمان : 23:06

شيره انگور چه فوايدي دارد؟

شيره انگور زماني که به ميزان مناسب مصرف شود، منبع خوبي از انرژي است، يک ماده مغذي که به دليل داشتن آهن و کلسيم از رشد استخوان حمايت مي کند و کم خوني را تسکين مي دهد. شيره انگور ملاير ??تعادل گرمايي بدن را هنگام مصرف در هواي سرد فراهم مي کند و با محتواي آنتي اکسيداني خود سيستم ايمني را تقويت مي کند.

شيره انگور از آنجايي که حاوي گلوکز و فروکتوز است پس از مدت کوتاهي پس از مصرف بدون نياز به هضم وارد خون مي شود و به دليل داشتن کلسيم، پتاسيم، منيزيم، کروم، آهن و B، منبع بالايي از ويتامين ها و مواد معدني است. ويتامين هاي B1، B2، B3) يک قاشق غذاخوري (10 گرم) شيره انگور است، به طور متوسط ??15 کالري دارد و حاوي حدود 1 ميلي گرم آهن، 40 ميلي گرم کلسيم است.

صد گرم شيره انگور تقريباً 293 کالري انرژي مي دهد. شيره انگور با انرژي بالا منبع غذايي مهمي است. به ويژه براي کودکان، ورزشکاران، مادران باردار و شيرده، شيره انگور که تشکيل گلبول هاي خوني (گلبول هاي قرمز) را در بدن فراهم مي کند، براي کم خوني مفيد است، زيرا سرشار از آهن است، به دليل داشتن خاصيت محافظتي در برابر بيماري ها، داراي خاصيت محافظتي در برابر بيماري ها است. تقويت مقاومت بدن و سيستم ايمني منبع خوبي از کلسيم براي افرادي است که نمي توانند شير مصرف کنند (عدم تحمل لاکتوز و حساسيت به پروتئين شير) به دليل خاصيت پاک کنندگي خون از گرفتگي عروق و رگ ها جلوگيري مي کند. از تشکيل تصلب شرايين جلوگيري مي کند. ”

در بازار متلاطم کنوني قيمت شيره انگور اصل و خالص يا همان شيره انگور عسلي ملاير، بسيار متغير است. اما به شما پيشنهاد خريد شيره انگور خانگي را مي کنيم، چرا که هر نوع صنعتي و کارخانه اي تحت عنوان ارگانيک بودن کذب محض است و فقط شيره انگور محلي قابل اعتماد است.

شيره انگور براي کم خوني مفيد است

شيره انگور که به دليل داشتن آهن به راحتي در بدن جذب مي شود باعث افزايش توليد خون مي شود، کم خوني منبع غذايي است که مي گويد خوب است، پک بعد از شير و لبنيات شيره انگور که يکي از بهترين منابع کلسيم است. براي رشد و سلامت استخوان بسيار مهم است.

شيره انگور به دليل داشتن پتاسيم غني در تنظيم فشار خون بسيار موثر است. آنتي اکسيدان شيره انگور با افزايش مقاومت بدن، سيستم ايمني را تقويت مي کند. معروف است که به دليل اثر محافظتي در برابر بيماري ها براي سرفه و خلط مفيد است.

پيوندها تقويت مي شوند چون منبع خوبي از کلسيم است، ساختار استخوان را تقويت مي کند. همچنين به داشتن دندان هاي سالم کمک مي کند. محافظت در برابر بيماري هاي استخواني در زنان به ويژه در دوران يائسگي را فراهم مي کند.

رفع يبوست با شيره انگور ملاير

تسکين دستگاه گوارش از جمله فوايد شيره انگور است. معده و روده را آرام مي کند.

فوايد شيره انگور براي بيماري هاي کبدي

شيره انگور که گردش خون را متعادل و تنظيم مي کند نيز نقش حمايتي در درمان اختلالات کبدي دارد. به خصوص در افراد سيگاري، عروق و کبد، آسيب ريه به ترميم کمک مي کند.

شيره انگور يک آنتي اکسيدان عالي

  • يک قاشق غذاخوري شيره انگور حاوي مقادير قابل توجهي آنتي اکسيدان و منگنز است.
  • منگنز از DNA در برابر راديکال هاي آزاد محافظت مي کند.
  • به عنوان يک آنتي اکسيدان موثر، تصور مي شود که شيره انگور از فرد در برابر سرطان و بيماري هاي قلبي محافظت مي کند.

شيره انگور براي سلامت جنسي

به توليد سالم هورمون هاي جنسي کمک مي کند. در نتيجه ميل جنسي را افزايش داده و از سلامت جنسي محافظت مي کند.

حاوي بسياري از مواد معدني مفيد است

نياز روزانه به کلسيم، پتاسيم، منيزيم و آهن را برآورده مي کند. به دليل داشتن مواد معدني بالا، مي توان از آن در دوران بارداري، شيردهي و دوره هاي بهبودي استفاده کرد.

خواص آنتي اکسيداني شيره انگور

در مقايسه با ساير قندها و شيرين کننده ها داراي نسبت بالايي از آنتي اکسيدان ها است. آنتي اکسيدان ها از بدن در برابر آسيب هاي اکسيداتيو مرتبط با اختلالات مختلف و بيماري هاي دژنراتيو محافظت مي کنند. اين باعث مي شود که شيره انگور جايگزين بهتري براي شکر تصفيه شده براي اکثر افراد باشد.

دردهاي قاعدگي را تسکين مي دهد

شيره انگور منبع خوبي از آهن است و مي تواند در کنترل قاعدگي زناني که در معرض خطر کمبود آهن به دليل از دست دادن خون هستند بسيار موثر باشد. در مقايسه با ساير منابع چربي مانند گوشت قرمز، جايگزين بهتري براي آهن براي کمک به بدن است.

کاهش وزن با شيره انگور درجه يک

پلي فنول هاي موجود در شيره انگور داراي اثرات آنتي اکسيداني هستند که مي توانند در کاهش چاقي و کاهش وزن موثر باشند. در مطالعه اي که براي ارزيابي تاثير شيره انگور بر رژيم غذايي پرچرب انجام شد، مشخص شد که اين عصاره با کاهش جذب کالري در بدن به کاهش وزن و محتواي چربي بدن کمک مي کند.

تنظيم فشار خون با شيره انگور

شيره انگور محلي بايد در تغذيه کودکان خردسال، کساني که نمي توانند وزن اضافه کنند و کساني که از بي اشتهايي و خستگي رنج مي برند، گنجانده شود.

شيره انگور ، اگزما، پسوريازيس، آکنه و ساير بيماري هاي پوستي که به عنوان ماده غذايي کمکي در درمان استفاده مي شود، گفت: به لطف محتواي پتاسيم، فشار خون متعادل مي شود.

يبوست را برطرف مي کند تسکين دستگاه گوارش از جمله فوايد شيره انگور انگور است. معده و روده را آرام مي کند.

شيره انگور يک منبع انرژي سالم و پاک

کربوهيدرات ها و چربي هاي موجود در شيره انگور در بدن به انرژي تبديل مي شوند. حاوي مقدار زيادي آهن است، به بدن در ذخيره انرژي کمک مي کند، آهن همچنين يک ماده ضروري براي انتقال اکسيژن در خون به روش سالم است.

از سلامت روده بزرگ محافظت مي کند

شيره انگور بسيار غني از کلسيم است، روده بزرگ را از سموم پاک مي کند. کلسيم معمولا با کاهش خطر سرطان روده بزرگ مرتبط است.

شيره انگور انبار آهن

يک قاشق غذاخوري شيره انگور 20 درصد آهن مورد نياز بدن را تامين مي کند. کمبود آهن باعث بسياري از مشکلات سلامتي از جمله سرگيجه، خستگي، ريزش مو، تحريک پذيري و کم خوني مي شود. آهن در دوران قاعدگي براي زنان اهميت ويژه اي دارد. آهن نقش مهمي در عملکرد خون و سلول دارد و براي توليد انرژي ضروري است. همچنين به بدن در مبارزه با عفونت ها کمک مي کند، از عملکرد مغز و عضلات حمايت مي کند و به سيستم ايمني بدن کمک مي کند.

ساير فوايد اعجاب انگيز شيره انگور

  • در دوران بارداري قابل مصرف است
  • از آنجايي که حاوي مواد معدني زيادي است، در دوران بارداري، شيردهي و پس از زايمان مفيد است.
  • رشد سالم سلول ها را تقويت مي کند و باعث ترميم سريع و آسان بافت در هر نوع آسيب پوستي مي شود.
  • تشکيل گلبول هاي قرمز خون را افزايش مي دهد. سيستم ايمني بدن را تقويت مي کند.
  • سلامت جنسي را بهبود مي بخشد شيره انگور توت سرشار از منگنز معدني کمياب است که تصور مي شود به توليد هورمون هاي جنسي سالم کمک مي کند.
  • منگنز نقش حياتي در عملکرد سيستم عصبي، جلوگيري از لخته شدن خون و توليد انرژي از کربوهيدرات ها دارد. کمبود منگنز مي تواند باعث ناباروري، خستگي عمومي و ضعيف شدن استخوان ها شود.
  • استخوان ها را سالم نگه مي دارد شيره انگور منبع خوبي از کلسيم است. کلسيم نقش مهمي در حفظ سلامت استخوان، عملکرد آنزيم ها و عملکرد غشاي سلولي دارد. کلسيم نقش مهمي در محافظت از دندان هاي سالم و همچنين محافظت از بدن در برابر بيماري هاي استخواني که در دوران يائسگي شايع هستند، ايفا مي کند.
  • خواص ضد التهابي خواص ضد التهابي و آنتي اکسيداني شيره انگور يک جزء قابل اعتماد براي کاهش چنين بيماري هايي است. اين به طور موثر در آماده سازي هاي دارويي خاص براي درمان بيماري هاي التهابي مانند روماتيسم و ??نورالژي استفاده شده است.
  • رشد را بهبود مي بخشد. به ويژه براي کودکان در حال رشد و تکامل مفيد است. به لطف مواد معدني و ويتامين هايش باعث رشد سالم مي شود.
  • از سيستم عصبي محافظت مي کند. به لطف منيزيم موجود در آن، با متعادل کردن حجم کلسيم در اعصاب و عروق خوني، اعصاب را آرام مي کند.
  • براي سردرد و خستگي مفيد است. به لطف ويتامين ها و مواد معدني موجود در آن، خستگي را از بين مي برد. سردرد را تسکين مي دهد.

شيره انگور ذخيره پتاسيم

يک قاشق غذاخوري شيره انگور حدود 14.5 درصد پتاسيم را تامين مي کند. پتاسيم براي حفظ سلامت قلب و عروق و افزايش تراکم استخوان بسيار مهم است. اين ماده به سلامت فشار خون پايين کمک مي کند. خطر حمله قلبي و سکته را کاهش مي دهد.

شيره انگور انبار کلسيم

کلسيم نه تنها براي محافظت از استخوان ها و دندان هاي سالم، بلکه براي سلامت روده بزرگ، سلامت قلب، لخته شدن خون، فعاليت عصبي مغز و عملکرد ماهيچه ها نقش حياتي دارد. تنها يک قاشق غذاخوري شيره انگور 17 درصد کلسيم را تامين مي کند.

شيره انگور انبار سلنيوم

يک قاشق غذاخوري شيره انگور به طور متوسط ??5 درصد نياز سلنيوم را برآورده مي کند. سلنيوم در عملکرد تيروئيد، محافظت آنتي اکسيداني، پيشگيري از سرطان، سلامت قلب و عروق و پيشگيري از بيماري هاي التهابي مانند آرتريت روماتوئيد بسيار موثر است. کمبود سلنيوم مي تواند باعث اين مشکلات و ساير مشکلات سلامتي شود.

فوايد شيره انگور به عنوان B6

يک قاشق غذاخوري شيره انگور 7.5 درصد ويتامين B6 را تامين مي کند. ويتامين B6 براي سيستم ايمني، سيستم عصبي، تشکيل سلول، سلامت خون و توليد انرژي ضروري است. همچنين اعتقاد بر اين است که داراي خواص ضد التهابي و ضد سرطاني است.

برخي از مزاياي ديگر شيره انگور عبارتند از:

شيره انگور

- مزاياي زيادي براي بيماران مبتلا به کمبود خون فراهم مي کند

- براي زخم خوب است.

- براي بيماران آسم و برونشيت تسکين مي دهد

- مقاومت بدن را در هواي سرد افزايش مي دهد

- ذخيره انرژي براي ورزشکاران

- به رشد و تکامل نوزادان کمک مي کند

- نقش مهمي در رشد هوش کودکان دارد

- موثر در بيماري هاي دهان و گلو

شيره انگور فخري

- خون را در بدن افزايش مي دهد

- انرژي بدهيد

- اشتها را باز مي کند

- براي رشد کودک در دوران بارداري بسيار مفيد است

- تقويت کننده معده، روده، کليه ها

- براي سفتي عروق مفيد است

- گردش خون را آرام مي کند

شيره انگور زرد

- براي عفونت هاي تنفسي مفيد است

- به بدن نشاط مي بخشد

- خون را پاک مي کند

- براي گرفتگي معده و مشکلات دستگاه گوارش مفيد است

شيره انگور شاني

- کلسترول را کاهش مي دهد و فشار خون را متعادل مي کند

- از قلب حمايت مي کند

- قدرت جنسي و تعداد اسپرم را افزايش مي دهد

- بدن را تقويت مي کند

- در برابر کم خوني بسيار موثر است

- دندان ها را تغذيه مي کند، استخوان ها را تقويت مي کند

- روده ها را اجرا مي کند

- مفيد براي کودکان و زنان باردار

شيره انگور قرمز

- مناسب براي برونشيت، سرفه، يرقان، خارش، اگزما، تهوع

- از ريه و کبد پشتيباني مي کند

- خون مي سازد و انرژي مي دهد

شيره انگور سياه

- به عنوان يک غذاي حمايت کننده براي کم خوني استفاده مي شود زيرا حاوي مقدار زيادي آهن است.

- شير مادر را زياد مي کند

- خستگي، خستگي مفرط را برطرف مي كند

- در عفونت هاي دهان و گلو استفاده مي شود

- براي بيماران مبتلا به کم خوني که خون را تميز مي کند توصيه مي شود

- فشار خون را کاهش مي دهد

- براي بيماري هاي مزمن دستگاه گوارش مفيد است

- ترشحات معده را افزايش مي دهد

- سيستم گوارش را تنظيم مي کند

- تقويت کننده مو و دندان

- قابل استفاده در درمان گاستريت مزمن و هپاتيت.

فروش شيره انگور

فروش شيره انگور در سطح اينترنت بسيار گسترده است. اما همانطور که مي دانيد شيره انگور ملاير بهترين نوع شيره انگور خانگي و محلي در ايران مي باشد.در همين قسمت لينک ورود به بهترين فروشگاه را برايتان قرار داده ايم.

شيره انگور چه فوايدي دارد؟

شيره انگور زماني که به ميزان مناسب مصرف شود، منبع خوبي از انرژي است، يک ماده مغذي که به دليل داشتن آهن و کلسيم از رشد استخوان حمايت مي کند و کم خوني را تسکين مي دهد. شيره انگور ملاير ??تعادل گرمايي بدن را هنگام مصرف در هواي سرد فراهم مي کند و با محتواي آنتي اکسيداني خود سيستم ايمني را تقويت مي کند.

شيره انگور از آنجايي که حاوي گلوکز و فروکتوز است پس از مدت کوتاهي پس از مصرف بدون نياز به هضم وارد خون مي شود و به دليل داشتن کلسيم، پتاسيم، منيزيم، کروم، آهن و B، منبع بالايي از ويتامين ها و مواد معدني است. ويتامين هاي B1، B2، B3) يک قاشق غذاخوري (10 گرم) شيره انگور است، به طور متوسط ??15 کالري دارد و حاوي حدود 1 ميلي گرم آهن، 40 ميلي گرم کلسيم است.

صد گرم شيره انگور تقريباً 293 کالري انرژي مي دهد. شيره انگور با انرژي بالا منبع غذايي مهمي است. به ويژه براي کودکان، ورزشکاران، مادران باردار و شيرده، شيره انگور که تشکيل گلبول هاي خوني (گلبول هاي قرمز) را در بدن فراهم مي کند، براي کم خوني مفيد است، زيرا سرشار از آهن است، به دليل داشتن خاصيت محافظتي در برابر بيماري ها، داراي خاصيت محافظتي در برابر بيماري ها است. تقويت مقاومت بدن و سيستم ايمني منبع خوبي از کلسيم براي افرادي است که نمي توانند شير مصرف کنند (عدم تحمل لاکتوز و حساسيت به پروتئين شير) به دليل خاصيت پاک کنندگي خون از گرفتگي عروق و رگ ها جلوگيري مي کند. از تشکيل تصلب شرايين جلوگيري مي کند. ”

در بازار متلاطم کنوني قيمت شيره انگور اصل و خالص يا همان شيره انگور عسلي ملاير، بسيار متغير است. اما به شما پيشنهاد خريد شيره انگور خانگي را مي کنيم، چرا که هر نوع صنعتي و کارخانه اي تحت عنوان ارگانيک بودن کذب محض است و فقط شيره انگور محلي قابل اعتماد است.

شيره انگور براي کم خوني مفيد است

شيره انگور که به دليل داشتن آهن به راحتي در بدن جذب مي شود باعث افزايش توليد خون مي شود، کم خوني منبع غذايي است که مي گويد خوب است، پک بعد از شير و لبنيات شيره انگور که يکي از بهترين منابع کلسيم است. براي رشد و سلامت استخوان بسيار مهم است.

شيره انگور به دليل داشتن پتاسيم غني در تنظيم فشار خون بسيار موثر است. آنتي اکسيدان شيره انگور با افزايش مقاومت بدن، سيستم ايمني را تقويت مي کند. معروف است که به دليل اثر محافظتي در برابر بيماري ها براي سرفه و خلط مفيد است.

پيوندها تقويت مي شوند چون منبع خوبي از کلسيم است، ساختار استخوان را تقويت مي کند. همچنين به داشتن دندان هاي سالم کمک مي کند. محافظت در برابر بيماري هاي استخواني در زنان به ويژه در دوران يائسگي را فراهم مي کند.

رفع يبوست با شيره انگور ملاير

تسکين دستگاه گوارش از جمله فوايد شيره انگور است. معده و روده را آرام مي کند.

فوايد شيره انگور براي بيماري هاي کبدي

شيره انگور که گردش خون را متعادل و تنظيم مي کند نيز نقش حمايتي در درمان اختلالات کبدي دارد. به خصوص در افراد سيگاري، عروق و کبد، آسيب ريه به ترميم کمک مي کند.

شيره انگور يک آنتي اکسيدان عالي

  • يک قاشق غذاخوري شيره انگور حاوي مقادير قابل توجهي آنتي اکسيدان و منگنز است.
  • منگنز از DNA در برابر راديکال هاي آزاد محافظت مي کند.
  • به عنوان يک آنتي اکسيدان موثر، تصور مي شود که شيره انگور از فرد در برابر سرطان و بيماري هاي قلبي محافظت مي کند.

شيره انگور براي سلامت جنسي

به توليد سالم هورمون هاي جنسي کمک مي کند. در نتيجه ميل جنسي را افزايش داده و از سلامت جنسي محافظت مي کند.

حاوي بسياري از مواد معدني مفيد است

نياز روزانه به کلسيم، پتاسيم، منيزيم و آهن را برآورده مي کند. به دليل داشتن مواد معدني بالا، مي توان از آن در دوران بارداري، شيردهي و دوره هاي بهبودي استفاده کرد.

خواص آنتي اکسيداني شيره انگور

در مقايسه با ساير قندها و شيرين کننده ها داراي نسبت بالايي از آنتي اکسيدان ها است. آنتي اکسيدان ها از بدن در برابر آسيب هاي اکسيداتيو مرتبط با اختلالات مختلف و بيماري هاي دژنراتيو محافظت مي کنند. اين باعث مي شود که شيره انگور جايگزين بهتري براي شکر تصفيه شده براي اکثر افراد باشد.

دردهاي قاعدگي را تسکين مي دهد

شيره انگور منبع خوبي از آهن است و مي تواند در کنترل قاعدگي زناني که در معرض خطر کمبود آهن به دليل از دست دادن خون هستند بسيار موثر باشد. در مقايسه با ساير منابع چربي مانند گوشت قرمز، جايگزين بهتري براي آهن براي کمک به بدن است.

کاهش وزن با شيره انگور درجه يک

پلي فنول هاي موجود در شيره انگور داراي اثرات آنتي اکسيداني هستند که مي توانند در کاهش چاقي و کاهش وزن موثر باشند. در مطالعه اي که براي ارزيابي تاثير شيره انگور بر رژيم غذايي پرچرب انجام شد، مشخص شد که اين عصاره با کاهش جذب کالري در بدن به کاهش وزن و محتواي چربي بدن کمک مي کند.

تنظيم فشار خون با شيره انگور

شيره انگور محلي بايد در تغذيه کودکان خردسال، کساني که نمي توانند وزن اضافه کنند و کساني که از بي اشتهايي و خستگي رنج مي برند، گنجانده شود.

شيره انگور ، اگزما، پسوريازيس، آکنه و ساير بيماري هاي پوستي که به عنوان ماده غذايي کمکي در درمان استفاده مي شود، گفت: به لطف محتواي پتاسيم، فشار خون متعادل مي شود.

يبوست را برطرف مي کند تسکين دستگاه گوارش از جمله فوايد شيره انگور انگور است. معده و روده را آرام مي کند.

شيره انگور يک منبع انرژي سالم و پاک

کربوهيدرات ها و چربي هاي موجود در شيره انگور در بدن به انرژي تبديل مي شوند. حاوي مقدار زيادي آهن است، به بدن در ذخيره انرژي کمک مي کند، آهن همچنين يک ماده ضروري براي انتقال اکسيژن در خون به روش سالم است.

از سلامت روده بزرگ محافظت مي کند

شيره انگور بسيار غني از کلسيم است، روده بزرگ را از سموم پاک مي کند. کلسيم معمولا با کاهش خطر سرطان روده بزرگ مرتبط است.

شيره انگور انبار آهن

يک قاشق غذاخوري شيره انگور 20 درصد آهن مورد نياز بدن را تامين مي کند. کمبود آهن باعث بسياري از مشکلات سلامتي از جمله سرگيجه، خستگي، ريزش مو، تحريک پذيري و کم خوني مي شود. آهن در دوران قاعدگي براي زنان اهميت ويژه اي دارد. آهن نقش مهمي در عملکرد خون و سلول دارد و براي توليد انرژي ضروري است. همچنين به بدن در مبارزه با عفونت ها کمک مي کند، از عملکرد مغز و عضلات حمايت مي کند و به سيستم ايمني بدن کمک مي کند.

ساير فوايد اعجاب انگيز شيره انگور

  • در دوران بارداري قابل مصرف است
  • از آنجايي که حاوي مواد معدني زيادي است، در دوران بارداري، شيردهي و پس از زايمان مفيد است.
  • رشد سالم سلول ها را تقويت مي کند و باعث ترميم سريع و آسان بافت در هر نوع آسيب پوستي مي شود.
  • تشکيل گلبول هاي قرمز خون را افزايش مي دهد. سيستم ايمني بدن را تقويت مي کند.
  • سلامت جنسي را بهبود مي بخشد شيره انگور توت سرشار از منگنز معدني کمياب است که تصور مي شود به توليد هورمون هاي جنسي سالم کمک مي کند.
  • منگنز نقش حياتي در عملکرد سيستم عصبي، جلوگيري از لخته شدن خون و توليد انرژي از کربوهيدرات ها دارد. کمبود منگنز مي تواند باعث ناباروري، خستگي عمومي و ضعيف شدن استخوان ها شود.
  • استخوان ها را سالم نگه مي دارد شيره انگور منبع خوبي از کلسيم است. کلسيم نقش مهمي در حفظ سلامت استخوان، عملکرد آنزيم ها و عملکرد غشاي سلولي دارد. کلسيم نقش مهمي در محافظت از دندان هاي سالم و همچنين محافظت از بدن در برابر بيماري هاي استخواني که در دوران يائسگي شايع هستند، ايفا مي کند.
  • خواص ضد التهابي خواص ضد التهابي و آنتي اکسيداني شيره انگور يک جزء قابل اعتماد براي کاهش چنين بيماري هايي است. اين به طور موثر در آماده سازي هاي دارويي خاص براي درمان بيماري هاي التهابي مانند روماتيسم و ??نورالژي استفاده شده است.
  • رشد را بهبود مي بخشد. به ويژه براي کودکان در حال رشد و تکامل مفيد است. به لطف مواد معدني و ويتامين هايش باعث رشد سالم مي شود.
  • از سيستم عصبي محافظت مي کند. به لطف منيزيم موجود در آن، با متعادل کردن حجم کلسيم در اعصاب و عروق خوني، اعصاب را آرام مي کند.
  • براي سردرد و خستگي مفيد است. به لطف ويتامين ها و مواد معدني موجود در آن، خستگي را از بين مي برد. سردرد را تسکين مي دهد.

شيره انگور ذخيره پتاسيم

يک قاشق غذاخوري شيره انگور حدود 14.5 درصد پتاسيم را تامين مي کند. پتاسيم براي حفظ سلامت قلب و عروق و افزايش تراکم استخوان بسيار مهم است. اين ماده به سلامت فشار خون پايين کمک مي کند. خطر حمله قلبي و سکته را کاهش مي دهد.

شيره انگور انبار کلسيم

کلسيم نه تنها براي محافظت از استخوان ها و دندان هاي سالم، بلکه براي سلامت روده بزرگ، سلامت قلب، لخته شدن خون، فعاليت عصبي مغز و عملکرد ماهيچه ها نقش حياتي دارد. تنها يک قاشق غذاخوري شيره انگور 17 درصد کلسيم را تامين مي کند.

شيره انگور انبار سلنيوم

يک قاشق غذاخوري شيره انگور به طور متوسط ??5 درصد نياز سلنيوم را برآورده مي کند. سلنيوم در عملکرد تيروئيد، محافظت آنتي اکسيداني، پيشگيري از سرطان، سلامت قلب و عروق و پيشگيري از بيماري هاي التهابي مانند آرتريت روماتوئيد بسيار موثر است. کمبود سلنيوم مي تواند باعث اين مشکلات و ساير مشکلات سلامتي شود.

فوايد شيره انگور به عنوان B6

يک قاشق غذاخوري شيره انگور 7.5 درصد ويتامين B6 را تامين مي کند. ويتامين B6 براي سيستم ايمني، سيستم عصبي، تشکيل سلول، سلامت خون و توليد انرژي ضروري است. همچنين اعتقاد بر اين است که داراي خواص ضد التهابي و ضد سرطاني است.

برخي از مزاياي ديگر شيره انگور عبارتند از:

شيره انگور

- مزاياي زيادي براي بيماران مبتلا به کمبود خون فراهم مي کند

- براي زخم خوب است.

- براي بيماران آسم و برونشيت تسکين مي دهد

- مقاومت بدن را در هواي سرد افزايش مي دهد

- ذخيره انرژي براي ورزشکاران

- به رشد و تکامل نوزادان کمک مي کند

- نقش مهمي در رشد هوش کودکان دارد

- موثر در بيماري هاي دهان و گلو

شيره انگور فخري

- خون را در بدن افزايش مي دهد

- انرژي بدهيد

- اشتها را باز مي کند

- براي رشد کودک در دوران بارداري بسيار مفيد است

- تقويت کننده معده، روده، کليه ها

- براي سفتي عروق مفيد است

- گردش خون را آرام مي کند

شيره انگور زرد

- براي عفونت هاي تنفسي مفيد است

- به بدن نشاط مي بخشد

- خون را پاک مي کند

- براي گرفتگي معده و مشکلات دستگاه گوارش مفيد است

شيره انگور شاني

- کلسترول را کاهش مي دهد و فشار خون را متعادل مي کند

- از قلب حمايت مي کند

- قدرت جنسي و تعداد اسپرم را افزايش مي دهد

- بدن را تقويت مي کند

- در برابر کم خوني بسيار موثر است

- دندان ها را تغذيه مي کند، استخوان ها را تقويت مي کند

- روده ها را اجرا مي کند

- مفيد براي کودکان و زنان باردار

شيره انگور قرمز

- مناسب براي برونشيت، سرفه، يرقان، خارش، اگزما، تهوع

- از ريه و کبد پشتيباني مي کند

- خون مي سازد و انرژي مي دهد

شيره انگور سياه

- به عنوان يک غذاي حمايت کننده براي کم خوني استفاده مي شود زيرا حاوي مقدار زيادي آهن است.

- شير مادر را زياد مي کند

- خستگي، خستگي مفرط را برطرف مي كند

- در عفونت هاي دهان و گلو استفاده مي شود

- براي بيماران مبتلا به کم خوني که خون را تميز مي کند توصيه مي شود

- فشار خون را کاهش مي دهد

- براي بيماري هاي مزمن دستگاه گوارش مفيد است

- ترشحات معده را افزايش مي دهد

- سيستم گوارش را تنظيم مي کند

- تقويت کننده مو و دندان

- قابل استفاده در درمان گاستريت مزمن و هپاتيت.

فروش شيره انگور

فروش شيره انگور در سطح اينترنت بسيار گسترده است. اما همانطور که مي دانيد شيره انگور ملاير بهترين نوع شيره انگور خانگي و محلي در ايران مي باشد.در همين قسمت لينک ورود به بهترين فروشگاه را برايتان قرار داده ايم.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 196
  • بازدید کلی : 2382
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی